Aandacht zoals jíj het wilt met een advertorial

Steeds meer bedrijven (h)erkennen de kracht van het persoonlijke verhaal. Want wie kan beter vertellen over een product of dienst dan jij als specialist in jouw vakgebied? Een uitstekende manier om jouw verhaal te vertellen is door middel van een advertorial: een speciaal soort advertentie die de opzet heeft van een redactioneel artikel. Dat het om een advertentie gaat, is voor de lezer niet overduidelijk. Daarom worden advertorials vaak beter gelezen dan gewone advertenties, wat ze effectiever maakt. Ook kun je in een advertorial meer informatie kwijt over een product of dienst. 

Ik schrijf teksten die overtuigen. Het liefst interview ik de mensen, zodat hun verhalen echt tot leven komen.  Ze bespelen het hoofd én hart van jouw doelgroep zodat zij uiteindelijk bij jou 'aankloppen'.

 

Waarom een advertorial?

  • Hogere geloofwaardigheid dan een advertentie door een persoonlijk verteld verhaal

  • Hogere attentiewaarde dan een advertentie

  • Hogere informatieve waarde dan een advertentie

  • Volledige invloed op geplaatste tekst

 

Nieuwsbrieven

Een nieuwsbrief is een handig middel om mensen op de hoogte te stellen van het laatste nieuws binnen jouw bedrijf. Het is een extra service waarmee je klanten aan je bindt. Het kost echter veel tijd en creativiteit om een interessante nieuwsbrief te maken. Besteed het maken ervan aan mij uit; of dit nu (twee)wekelijks of bijvoorbeeld maandelijks is, ik schrijf ze graag!

Nieuwsgierig? Neem contact met me op!